Proč jde platit jen bankovním převodem?

V tuto chvíli jsem se rozhodla čistě jen pro možnost platby bankovním převodem. Prozatím se jedná o nejjednodušší způsob, díky kterému mohu platby na svém e-shopu zprovoznit. Do budoucna v závislosti na množství objednávek plánuji spustit možnost platby kartou. 

Nefunguje mi odkaz ke stažení, co s tím?

Nefunguje-li vám odkaz ke stažení po více než 7 dnech od zaslání, je to proto, že jeho platnost vypršela. Nic se však neděje. Ráda jej pošlu znovu. Stačí mne kontaktovat a zaslat číslo vaší objednávky. Pokud se odkaz hlásí jako neaktivní a chybný, je možné, že produkt byl aktualizován. Pošlu vám tedy ráda odkaz opětovně. Opět mi stačí dát vědět.

Proč mi po potvrzení objednávky e-book ke stažení nepřišel?

Může se stát, že e-mail s objednávkou spadne do spamu. Prosím, prvně zkontrolujte, zda tomu tak není. Pokud nikoli, kontaktujte mne, obratem situaci vyřešíme. 

Proč není e-book i v knižní verzi?

Mám ráda tištěné knížky, ale i ty elektronické. Na cestách mi život ulehčuje čtečka, do které jednoduše narvu velké množství knih. Rozhodla jsem se jít touto cestou nejen kvůli praktičnosti, ale i kvůli neplýtvání. Do budoucna možná najdu tu správnou firmu, která hodí moje řádky na recyklovaný papír, uvidíme.

Je možné obejdnávat ze Slovenska?

V tuto chvíli se pracuje na jejich návrhu u nové firmy, která ráda přeměnuje staré v nové ♲. Nášivky budou nažehlovací a jejich výroba bude probíhat v lednu. Předpokládaný prodej tedy můžeme slíbit ke konci ledna, začátku února. 

Stihne mi zboží dorazit před vánoci?

Já a moje ségra bude dělat maximum, aby se zadařilo. Objednáte-li si produkt včas a společně s tím obratem provedete platbu, mělo by být vše v pořádku. Poslední objednávky fyzických produktů posíláme do 21. 12. 2017. Poté již není možné zaručit obdržení balíčku do Štědrého dne.